Attualità

  • Shipping News

    Notizie di Spedizioni

    U maghju 2021 avemu ricevutu un ordine per 200 tunnellate di anelli di sella ceramica. Acceleremu a produzzione per risponde à a data di consegna di u cliente è pruvemu à a consegna in ghjugnu. ...
    Leghje più
  • Shipping news

    Notizie di spedizione

    À u principiu di maghju 2021, avemu mandatu in Qatar 300 metri cubi di imballi strutturati in plastica. Avemu cunnisciutu questu cliente cinque anni fà, a nostra cooperazione hè stata assai piacevule. I clienti sò soddisfatti di a qualità di i nostri prudutti è di u serviziu post-vendita. ...
    Leghje più
  • Our team trip to Sanya,Hainan

    U nostru viaghju di squadra in Sanya, Hainan

    In lugliu 2020, a nostra squadra hà urganizatu un viaghju in Sanya, Hainan per una settimana, Stu viaghju hà fattu a nostra squadra sana più coesiva. Dopu u travagliu intensu, ci simu rilassati è messu in u novu travagliu in un statu megliu di mente.
    Leghje più
  • The exhibition news

    A nutizia di a mostra

    D'ottobre 2019, andemu à a Fiera di u Cantone di Guangzhou per incontrà i nostri clienti sudamericani. Avemu discusso i dettagli di i prudutti di ceramica in favi di meli.
    Leghje più
  • Customer visit

    Visita di u cliente

    Di lugliu 2018, i clienti coreani anu visitatu a nostra sucietà per cumprà i nostri prudutti ceramichi. I Clienti sò assai soddisfatti di u nostru cuntrollu di qualità di produzzione è di serviziu post-vendita. Hà speranza di cooperà cun noi per un bellu pezzu.
    Leghje più