E nanoparticule sò sempre più aduprate in a ricerca è in l'industria per via di e so proprietà migliorate paragunate à i materiali in massa. E nanoparticule sò fatte di particelle ultrafine di menu di 100 nm di diametru. Questu hè un valore un pocu arbitrariu, ma hè statu sceltu perchè in questa gamma di dimensioni si verificanu i primi segni di "effetti di superficie" è altre proprietà inusuali truvate in e nanoparticule. Questi effetti sò direttamente ligati à a so piccula dimensione, perchè quandu i materiali sò prudutti da nanoparticule, un gran numeru di atomi sò esposti nantu à a superficia. Hè statu dimustratu chì e proprietà è u cumpurtamentu di i materiali cambianu dramaticamente quandu sò custruiti da a nanoscala. Alcuni esempi di miglioramenti chì si verificanu quandu una maggiore durezza è resistenza, a conducibilità elettrica è termica sò aggravate da nanoparticule.
Questu articulu discute e proprietà è l'applicazioni di e nanoparticelle d'alumina. L'aluminiu hè un elementu di u terzu periodu di u gruppu P, mentre chì l'ossigenu hè un elementu di u secondu periodu di u gruppu P.
A forma di e nanoparticelle d'alumina hè sferica è in polvere bianca. E nanoparticelle d'alumina (forme liquide è solide) sò classificate cum'è altamente inflammabili è irritanti, causendu una grave irritazione di l'ochji è di e vie respiratorie.
Nanoparticule d'aluminapò esse sintetizatu da parechje tecniche, cumprese a macinazione à palle, u sol-gel, a pirolisi, u sputtering, l'idrotermale è l'ablazione laser. L'ablazione laser hè una tecnica cumuna per a pruduzzione di nanoparticule perchè pò esse sintetizata in gas, vacuum o liquidu. Rispetto à altri metudi, sta tecnica hà i vantaghji di rapidità è alta purezza. Inoltre, e nanoparticule preparate per ablazione laser di materiali liquidi sò più faciuli da raccoglie chè e nanoparticule in ambienti gassosi. Recentemente, i chimichi di u Max-Planck-Institut für Kohlenforschung in Mülheim an der Ruhr anu scupertu un metudu per a pruduzzione di corindone, cunnisciutu ancu cum'è alfa-alumina, in forma di nanoparticule utilizendu un metudu meccanicu simplice, una variante di allumina assai stabile. mulinu à palle.
In u casu induve e nanoparticule d'alumina sò aduprate in forma liquida, cum'è dispersioni acquose, l'applicazioni principali sò e seguenti:
• Migliurà a densità, a levigatezza, a tenacità à a frattura, a resistenza à u creep, a resistenza à a fatica termica è a resistenza à l'abrasione di i prudutti polimerichi di ceramica
L'opinioni espresse quì sò quelle di l'autore è ùn riflettenu micca necessariamente i punti di vista è l'opinioni di AZoNano.com.
AZoNano hà parlatu cù a Dr. Gatti, una pioniera in u campu di a nanotossicologia, di un novu studiu in u quale hè implicata à esaminà un pussibule ligame trà l'esposizione à e nanoparticelle è a sindrome di a morte improvvisa di u lattante.
AZoNano parla cù u prufessore Kenneth Burch di u Boston College. U gruppu Burch hà fattu ricerche nantu à cumu l'epidemiologia basata nantu à l'acque residue (WBE) pò esse aduprata cum'è strumentu per ottene informazioni in tempu reale nantu à u cunsumu di droghe illecite.
Avemu parlatu cù a Dr Wenqing Liu, Lettore è Capu di Nanoelettronica è Materiali à l'Università Royal Holloway di Londra, à l'occasione di a Ghjurnata Internaziunale di e Donne.
U sistema XBS (Cross Beam Source) di Hiden permette u monitoraghju multi-surgente in l'applicazioni di deposizione MBE. Hè adupratu in a spettrometria di massa à fasciu moleculare è permette u monitoraghju in situ di parechje surgenti è ancu l'output di signali in tempu reale per un cuntrollu precisu di a deposizione.
Amparate più nantu à u microscopiu Thermo Scientific™ Nicolet™ RaptIR FTIR cuncipitu per localizà è identificà rapidamente materiali in traccia, inclusioni, impurità è particelle è a so distribuzione in un campione.
Data di publicazione: 29 di marzu di u 2022